Geoteknik er den ingeniørvidenskab, der beskæftiger sig med jord som byggemateriale. Dansk Geoteknisk Forenings arbejder for:

1. at styrke den geotekniske faglighed ved at samle og fremhæve den bedste viden og praksis

2. at facilitere geoteknisk vidensdeling

3. at understøtte et socialt og fagligt netværk mellem geoteknikere i Danmark

Her kan du finde nyheder, begivenheder, publikationer og ressourcer inden for geoteknik. Uanset om du er professionel geotekniker, studerende eller blot interesseret i faget, håber vi, at du vil finde vores hjemmeside informativ og inspirerende. Noget indhold er åbent, og andet er kun for foreningens medlemmer. Hvis du har lyst til at blive medlem, kan du melde dig ind her.

Følg os på:

Billedgalleri

Se eller gense billeder fra nogle af foreningens ekskursioner og medlemsmøder. Vi har billeder tilbage fra 2008 og frem.

Har du spørgsmål?

Du kan komme i kontakt med os via
telefonnummer: 3174 0609 eller via vores formular